קרן ברמן - לימודי נומרולוגיה וייעוץ נומרולוגי אישי

  • לימודי נומרולוגיה
  • קורסים למתחילים ולמתקדמים
  • אבחון אישי

 

 

 

 נומרולוגים מתחילים

 

 

כל אחד מאיתנו ללא יוצא מן הכלל חווה בחיים הצלחות לצד כישלונות וצמד חמד הזה מגיע בכל פעם

שאנו מתחילים דבר חדש בחיינו .

בתחילת דרכנו כנומרולוגים כל פגישת יעוץ מול לקוח תעצב את הדרך בה נדבר אל הלקוח ואת השפה

בה נבחר להשתמש ולאט לאט ע"י ניסוי וטעייה נבין מה עלינו לשפר והיכן פעלנו נכון באבחון מפה

נומרולוגית מול לקוח .

תחילת דרכי כנומרולוגית לא הייתה דרך קלה וזה ממש בלשון המעטה !

לא הייתה לצידי יד מכוונת ,מורה שידריך וילווה אותי לפני פגישה עם לקוח ,לא ידעתי לשים דגש על מה

כן לדבר בפגישת הייעוץ וממה עדיף להימנע בפגישה , והיום בחיוך גדול אוכל לספר שעברתי והתפכחתי

דרך השביל שנקרא : שביל הדם ,יזע ודמעות  .

 

עובדה חשובה בחיים היא שאין הצלחות בלי כישלונות ובתחילת דרכי כנומרולוגית כל ייעוץ שלא דייקתי

וקלעתי בפרטים שלו גרם לי לכוונן את עצמי דרך מיפוי העיקר והתפל וכל כשלון הוביל לתובנות מדהימות

ולגילויים חדשים ומכריי יכולים להעיד עליי שאני פרפקציוניסטית ושרמת הדיוק באבחון חשובה לי מאוד .

 

היום אחרי הרבה שנים אני יכולה לשתף אתכם ולומר שהדבר היחידי שיכול לגרום לי להתרגשות אדירה

הם לקוחות שחוזרים לקבוע פגישת ייעוץ נוספת ומספרים  לי שדייקתי באבחון הקודם.

בגלל שדרכי לא הייתה כ"כ קלה אני רוצה לשתף אתכם בעשרת הדברות שאימצתי לעצמי בתחילת דרכי

כנומרולוגית ומאז ועד היום אני מיישמת אותה באהבה מתוך ידיעה שעשרת דיברות אלו נתנו לי מסגרת והגדרות ברורות בדרך בה אני עובדת .

 

אני חושבת שעשרת דיברות האלו יקצרו את דרככם בתהליך הניסוי והטעייה שתעברו ואף תמזערו כישלונות.

 

 

1. הכנת מפה נומרולוגית :

 

בעת קביעת יעוץ נומרולוגי עם לקוחות ,קחו את כל הפרטים שאתם צריכים עבור הייעוץ וערכו את האבחון

מבעוד מועד זה לא נעים ולא מקצועי לשבת מול הלקוח ולחשב את המפה שלו מולו .

ברגעי לחץ והתרגשות אתה תפספס הרבה דברים ואין לך את היכולת ואת הזמן להיכנס יותר לעומק בנחת .

הכינו לכם את כל הפרטים מראש , כתבו אותם על דף הייעוץ והגיעו מוכנים לפגישה .

 

 

 

2. ארגון וסדר :

 

היו ממוקדים ומאורגנים מבחינת סדרי החשיבות והבחירה על אילו נושאים לשוחח בפגישה מול הלקוח/ה

זכרו שאתם אלו שמנווטים ומובילים את הפגישה ואת התכנים שיועברו בה ולכן חשוב להיות ממוקדים

ברורים ולא ללכת סחור סחור עם מידע לא רלוונטי .

 

 

 

3. תכונות אופי וכישורים :

 

אל תשקיעו יותר מ -5 דקות מזמן הפגישה על אבחון כישורים , תכונות אופי ואישיותו של הלקוח/ה

אף אחד לא מגיע לייעוץ נומרולוגי בכדי לשמוע על כל מעלותיו ועל מגרעותיו !

יש סיבות אחרות מספיק חשובות שגרמו ללקוח/ה בכלל לפנות לעזרתכם .

ללקוח לא ממש יש חשק ורצון לשמוע כיצד הוא מגיב במצבי לחץ ומה הוא אוהב לעשות .

הלקוח/ה לא מגיע אליכם מתוך רצון לשמוע דברים שהוא כבר יודע עליהם .

 

 

 

4. אורך זמן פגישת הייעוץ :

 

הקציבו זמן קצוב לכל נושא ונושא שתבחרו לדבר עליו בפגישה עם הלקוח/ה .

אל תאריכו מילים בנושאים לא רלוונטיים וחסרי משמעות וגם אל תשתמשו במילים שיכולים להשתמע

בשני אופנים ולתת ללקוח לנסות ולהבין למה התכוונתם .

פגישת ייעוץ נומרולוגית צריכה להימשך עד כשעה מעבר לכך הלקוח כבר לא יזכור ולא יקלוט שום מידע

במיוחד עם המידע שקיבל נאמר על ידכם מספר פעמים .

 

 

 

5. תקשורת והעברת מסרים :

 

השתדלו לא לחזור על דבריכם יותר מפעמיים !

ברגע שאתם חוזרים פעם שלישית ורביעית על המידע שמסרת ללקוח/ה אתם מאבדים את הערך והמסר

שנועד להיטמע בתודעתו של הלקוח/ה והוא פשוט מתמסמס וחבל !

לכל דבר בחיים יש אפקט שגורם לנו להפנים ,להיזכר ולהיות מופתעים ,תחושות אלו גורמות לתת המודע

שלנו לעבוד בצורה יעילה ואפקטיבית וברגע שדבר מסוים נאמר מספר פעמים האפקט נעלם ותת מודע

מאבד את הערך ולא משאיר חותם של משהו משמעותי שנאמר .

 

 

 

6. שאלות מנחות :

 

הימנעו מלשאול שאלות מנחות !

לדעתי האישית זה בהחלט לא מקצועי לשאול שאלות מנחות ולדובב את הלקוח/ה .

כן ניתן לשאול שאלה אחת או שתיים במצבים קריטיים בהם אתם מתלבטים בין מצב גורלי ואינכם

בטוחים אם הוא מופיע בגורלם כחוויה שלילית או חיובית .

 

 

 

7. שביעות רצון הלקוח/ה :

 

אל תנסו לרצות את הלקוחות שיושבים מולכם ואיתכם !

הלקוחות מגיעים אליכם בכדי לשמוע את דעתכם המקצועית ,גם אם דיברתם על נושאים לא קלים

ופשוטים ושהלקוח לא ציפה ולא היה מוכן לקבל ולשמוע .

עליכם להיות אמיתיים ונאמנים לתחושות הבטן שלכם וזה הרבה יותר גרוע לרצות לקוח ולהכניסו לבועה

אופטימית שתתנפץ לו בפרצוף מספר חודשים אח"כ ....מאשר לא לרצות אותם

ייעוץ נומרולוגי הוא לא סוג של בילוי בו הלקוח חייב לצאת מרוצה מהתוכן ומהמידע שהוא עתיד לקבל ממכם.

 

 

 

8. אל תדברו מספרים :

 

הלקוחות שמגיעים אליכם לפגישת ייעוץ לא יודעים נומרולוגיה וסביר להניח שגם זה לא מעניין אותם

מאיזה מספרים הם מורכבים וכשאתם מספרים ללקוח שהוא שביל גורל מספר 7  ובשנה האישית מספר8  ושם פרטי מספר 9

הם יתחילו להתבלבל ,לצאת מריכוז ואף לחוות תסכול שהם לא יודעים על מה אתם מדברים .

אין להם מושג על משמעות המספרים והם הגיעו אליכם לפגישה לא בכדי שתאמרו להם מספרים , אלא

שאת המספרים אתם תתרגמו למילים  .

אני אף פעם לא מזכירה באופן מפורש את המספר , מעולם לא אמרתי ללקוח/ה בפגישה שהוא מספר 7

ובשם 8 וכן הלאה ואני מקווה שאתם מבינים את המסר שלי...

 

 

 

9. היו חכמים ואל תנסו להיות צודקים :

 

כשאתם נפגשים עם לקוחות אל תנסו להוכיח להם מהי רמת הידע שלכם ובאמת שאין צורך לחפור

בעברו של הלקוח/ה או לדבר על העתיד הרחוק מאוד ולספר להם מה יקרה להם בעוד 10 שנים .

התמקדו בפגישת הייעוץ בהווה ושימו דגש על המצבים והאתגרים שהלקוחות שלכם מתמודדים איתם

עכשיו ותאמינו לי שזה לא יעזור להם אם תאמרו להם שעכשיו נניח הם במצב לא טוב אבל עוד 10 שנים

תהיה להם תקופה טובה וכשאתם מאבחנים את מה שצופן העתיד התייחסו ושימו דגש רק לשנה וחצי

הקרובות – לא מעבר לכך !

אין טעם לספר ללקוח מה יקרה איתו בגיל 35 כאשר הוא היום בן 26 .

בהחלט יש צורך לאבחן מפה מלאה ואם יש דגש על מצב מסוים שעתיד לבוא לידי ביטוי בעוד 10 שנים

ואתם מעוניינים להזהיר את הלקוחות אז ניתן לומר זאת במילים אחרות ובעדינות כגון : נא לשים דגש על-

X או יש להיזהר מY- 

אך אל תדברו זמנים עתידיים רחוקים מפני שהם לא רלוונטיים לתקופה בה הלקוח הגיע אליכם.

 

 

 

10. הקשבה עצמית  :

 

אמונה היא החלטה ולכן החליטו להיות נאמנים לכנות ולאמת שלכם ולעמוד מאחורי כל מילה שיוצאת

מפיכם חיים והמוות ביד הלשון ויש להיזהר מרכילות ,ומדיבורים שאין מאחוריהם אמת שלמה ומוחלטת

וזה אומר שאם אתם לארועים / יודעים על מצב מסוים הגידו אנחנו לא יודעים !

אנחנו לא נועדנו ולהחליף את כס מלכותו של בורא עולם ואנחנו גם לא מושלמים כך שעדיף לומר אני לא

יודע מאשר לזרוק מילים ולדבר על מצבים שאתם לא בטוחים ויודעים שהם נכונים רק כדי לסבר את אוזניהם

של לקוחותיכם ולגרום להם להבין שאתם יודעים .

היו קשובים למידע שאתם מקבלים מאבחון מפתו של האדם , השתדלו לחפש את המצבים החיוביים

במפה ושקלו את מילותיכם בקפידה .

היכן שאתם לא מרגישים צורך לא להרחיב בדיבור – אל תדברו .

ובאמת , אם אתם לא יודעים דבר מסוים באמת הפנימית שלכם עדיף שתשמרו זאת לעצמכם ולא תספרו

ללקוחות חצאי אמת או ניחושים .

 

 

מקווה שעשרת הדיברות שלי ישמשו אתכם גם בניית האמון והביטחון בעצמכם וביכולתכם

לשבת לפגישה מול לקוחות

 

 

 

באהבה גדולה ,קרן

סרטונים חדשים




שם:
מייל:
דוגמא מהקורס למתקדמים


נומרולוגיה - לימודי נומרולוגיה - נומרולוגית , נומרולוגיה קבלית